Covid-19 update

Dragi gosti,

nakon uvodnog teksta možete pronaći detaljne odgovore na najvažnija pitanja (Q&A) koje se odnose na Vaš boravak pod novim uvjetima sukladno uputstvima za zaštitu i sprječavanje širenja korona virusa.

Nakon karantene mnogo više cijenimo i shvaćamo kako su sloboda, obitelj, prijatelji i priroda jedni od najvažnijih dijelova našeg života. No ono što posebno više cijenimo i čemu se najviše u hotelima Plaža veselimo je to što ćemo Vas ponovno moći ugostiti i pružiti Vam nezaboravan odmor kakav i zaslužujete.

Vaša dobrobit, sigurnost i zdravlje naš su glavni prioritet i zato smo poduzeli brojne sigurnosne mjere razvijene u skladu sa smjernicama  globalnih i lokalnih javnih zdravstvenih tijela, kako bi zaštitili Vas i naše zaposlenike.

Kako bismo Vas više informirali o tome što činimo u našim hotelima u cilju sprječavanja moguće zaraze, u nastavku dijelimo popis postupaka i mjera koje provodimo:

  • Naši zaposlenici dobivaju stalne upute i slijede operativne protokole te koriste svu propisanu zaštitnu opremu
  • Povećali smo učestalost čišćenja javnih površina (uključujući predsoblje, dizala, ručke na vratima, javne kupaonice itd.)
  • Nastaviti ćemo prilagođavati uslugu hrane i pića skladno preporukama o sigurnosti hrane
  • U hotelu su dostupni svi preporučeni potrošni materijali za sprječavanje širenja infekcije: dezinficijensi, toplomjeri, papirnate maramice, maske za lice, jednokratne rukavice, sredstva za dezinfekciju površina, itd.
  • U svim javnim prostorima postavljene su oznake sa smjernicama pravilnog ponašanja i mjera zaštite
  • Na glavnom ulazu u hotel i na svim ulazima u zajedničke prostorije (wellness, restorani, teretana) postavljeni su uređaji za dezinfekciju ruku

Zaboravite na brige, rezervirajte Vaš smještaj i uživajte u ljepotama naše destinacije. Otkrijte čari Jadranskog mora i prekrasnih plaža, istražite povijest i tradiciju grada Omiša, uživajte u šetnji netaknutom prirodom i prekrasnim pogledima ili doživite zabavne avanture;  naša destinacija ima za svakoga po nešto.

Mi smo tu za Vas da se opustite, a naša destinacija je tu da ju otkrijete!

 Aktualizirano 18.08.2020. godine

NAŠA OTKAZNA POLITIKA ZA INDIVIDUALNE REZERVACIJE

  • za goste s postojećim rezervacijama, uključujući i rezervacije s unaprijed plaćenim iznosima koje su obično restriktivnije,  omogućit ćemo potpune promjene ili otkazivanje bez naknade do 24 sata prije dolaska .
  • Za goste koji imaju rezervacije bez prava izmjene ili storniranja s dolaskom, a iz nekog osobnog razloga ne mogu putovati, hotel ne odobrava povrat uplaćenih sredstava već odobrava vaučere u punoj vrijednosti uplaćenog iznosa koji se mogu iskoristiti do 31.10.2021 godini. Za eventualni puni povrat molimo Vas da se obratite Vašem putnom osiguranju.
  • U slučaju da Vaša ili hrvatska državna ograničenja budu vrijedila u vrijeme Vašeg zakazanog dolaska omogućiti ćemo besplatno otkazivanje
  • U slučaju državne odluke o samoizolaciji prilikom povratka u matičnu državu, tijekom Vašeg boravka, Hotel će odobriti besplatno prijevremeno skraćivanje boravka
  • Gostima koji su rezervirali putem online putničkih agencija ili ostalih posrednika preporučamo da se obrate svom pružatelju usluga za informacije o njihovim pravilima.

Nastaviti ćemo pažljivo motriti situaciju i u skladu s tim prilagođavati ćemo našu politiku.

Pogledajte i naš blog za više informacija što činimo za prevenciju širanje COVID-19 virusa. Kliknite za info.

TRENUTNO U OMIŠU (DALMACIJA)

• Situacija u Omišu trenutno je mirna i nisu poznati slučajevi zaraze virusom corone u našem gradu.
• Zaštitna maska za usta i nos  obavezna je u javnom prijevozu i trgovinama
• Ne postoje ograničenja na plažama, poželjno je svugdje držati socijalnu distancu od 1,5 m
• Restorani i barovi su otvoreni, radno vrijeme je određeno do 00:00 za barove i do 02:00 za restorane (do 25.08.2020.)

OPĆENITE INFORMACIJE

  • Imam rezervaciju tijekom ljeta/jeseni. Hoće li se granice do tada otvoriti?

Republika Hrvatska otvorila je granice prema većini europskih država.

Odluka u vezi s otvaranjem ili zatvaranjem raznih graničnih prijelaza ovisi o nadležnim tijelima dotičnih država te se o tome kratkoročno odlučuje s obzirom na dinamičan razvoj situacije.

S ciljem povećanja efikasnosti prelaska granice Republike Hrvatske te kako bi naši gosti bili upoznati s epidemiološkim mjerama koje su na snazi u Hrvatskoj, Ministarstvo unutarnjih poslova i Ministarstvo turizma Republike Hrvatske otvorili su entercroatia.mup.hr

Na navedenoj stranici nalazi se online obrazac u koji se upisuju svi podaci koji su uobičajeno traženi u procesu prelaska granice te uz jednostavno predočenje putovnice ili osobne isprave policajcu na granici, broj ili kod s osobne iskaznice ili putovnice se automatski povezuje sa svim unaprijed upisanim podacima u online obrascu. Na taj način je cjelokupna procedura upisivanja podataka svake pojedinačne osobe u vozilu svedena na vremenski minimum te se povećava prometna protočnost.

U slučaju potrebe za pismenom potvrdom o rezervaciji smještaja prilikom prelaska granice, istu ćemo vam Vam na zahtjev i dostaviti.

Pomno promatramo situaciju u pojedinačnim državama i proaktivno reagiramo na sve promjene.

  • Check in

Check in se odvija na recepciji, koja goste i osoblje za prijem štiti prozirnim zidom od pleksiglasa. Kartice za sobu se dezinficiraju nakon svakog kontakta

Pripremite svoje dokumente ili kopiju dokumenta koju ćete dati na uvid recepcionaru, kako bi skratili vrijeme zadržavanja na recepciji.

  • S obzirom na situaciju s korona virusom, trebam li ponijeti još nešto sa sobom osim uobičajne putne prtljage?

Preporučamo da sa sobom ponesite svoje zaštitne maske. U slučaju potrebe na recepciji možete zatražiti jednokratnu zaštitnu masku. Od ostalih stvari preporučamo da sa sobom ponesete osnovne medicinske male potrepštine.

Molimo Vas da ne koristite vaša dezinfekcijska sredstva za površine, kako ne bi umanjili učinak naših profesionalnih sredstava.

  • Hoće li hotel imati na raspolaganju zaštitne maske za usta i nos ?

Hotel će imati na raspolaganju jednokratne zaštitne maske, koje na upit možete zatražiti na recepciji.

  • Mogu li dati svoju zaštitnu masku na čišćenje?

Zbog strogih higijenskih propisa ne možemo ponuditi uslugu čišćenja za platnene zaštitne maske za usta i nos. Naravno, za sve ostale upite u vezi s čišćenjem rublja naša Vam usluga čišćenja rublja u svakom trenutku stoji na raspolaganju.

  • Što moram uzeti u obzir prilikom prijave u hotel?

Budite uvjereni da vrlo ozbiljno shvaćamo propisane zakonske mjere i preporuke nadležnih državnih tijela te da ih definiramo i prilagođavamo sukladno razvoju situacije. Naš tim odmah će Vas upoznati sa svim propisima te ćete prilikom prijave dobiti letak s općim smjernicama ponašanja unutar hotela koja su prilagođena na način da bez obzira na situaciju provedete nezaboravan odmor u našem hotelu. U slučaju dodatnih pitanja naš tim će Vam biti na raspolaganju.

  • Gdje mogu potražiti liječničku pomoć ako imam simptome?

Hotel surađuje s odgovarajućim zdravstvenim tijelima. U samom su hotelu nadležni zaposlenici upoznati s procesima postupanja u slučaju sumnje na simptome te osiguravaju da svaki potencijalno zaraženi gost odmah primi medicinsku pomoć te da se izolira od ostalih gostiju i zaposlenika hotela.

Pripremili smo najvažnije kontakte obližnjih ljekarni, epidemiologa i hitne pomoći, koji će Vam biti na raspolaganju u što kraćem vremenu u slučaju potrebe.

  • Kako štitite svoje zaposlenike?

S obzirom da cjepivo još nije dostupno, provodimo redovne zdravstvene provjere sukladno preporukama nadležnih tijela u obliku mjerenja temperature te svi naši zaposlenici koriste zaštitnu opremu propisanu mjerama

  • Moram li ići na recepciju radi odjave ili to mogu obaviti beskontaktno?

Za vrijeme trajanja virusa Covid-19 svim gostima preporučamo da unaprijed podmire svoj račun (1 dan/par sati prije) kako bi se izbjeglo zadržavanje na recepciji. Ukoliko želite beskontaktnu odjavu, uveli smo fast check out proceduru, na način da se gostu večer prije dostavi račun u sobi s letkom za ispunu podataka kreditne kartice, nakon što gost ispuni podatke, s računa mu se skida naplaćeni iznos.

Kada napuštate hotel, karticu sobe ćete jednostavno odložiti u posebnu kutiju na recepciji zbog dezinfekcije.

  • Mogu li platiti gotovinom u hotelu?

Plaćanje u gotovini je moguće, ali dajemo prednost plaćanju karticom.

  • Na što moram obratiti pozornost ako putujem s obitelji / partnerom ili prijateljima?

Mjera socijalne distance primjenjuju se i u hotelu, tj. treba se pridržavati mjere socijalne udaljenosti od 1,5 metra od gostiju koji nisu dio vaše obitelji/partnera ili prijatelja s kojim putujete, odnosno boravite u hotelu.

  • Želim izbjeći što više kontakata. Kako mogu dobiti informacije od zaposlenika bez odlaska na recepciju?

Naš tim na recepciji također je dostupan za transparentnost, informacije i savjete putem telefona, Whatsapp-a na broj +385 99 296 2200 ili e-maila guestrelation@hotelplaza.hr

Unatoč trenutačnoj situaciji svakako nam je cilj da dobijete najbolju moguću uslugu i naš tim će Vam uvijek biti na raspolaganju.

  • Nastavljaju li se odvijati programi i aktivnosti u hotelu i u destinaciji?

Prilikom odvijanja aktivnosti, izleta i sl. djelomično ovisimo o partnerima za suradnju. S obzirom na dugogodišnju suradnju vjerujemo da će se i naši partneri prilagoditi novonastaloj situaciju i osigurati maksimalnu zaštitu prilikom odvijanja određenih aktivnosti te da će biti u mogućnosti organizirati izlete prema najvišim standardima.

Aktivnosti koje provodi sam hotel odvijaju se kad je moguće pridržavati se sigurnosnih mjera. Aktivnosti koje obično zahtijevaju izravan kontakt, neizbježnu blizinu sudionika ili korištenje zajedničke opreme nisu moguće.

  • Što mogu očekivati u  hotelskim restoranima?

Kako bismo učinkovito zajamčili regulaciju minimalne udaljenosti, umjesto standardnog buffet načina posluživanja, doručak, ručak i večeru poslužujemo a la carte na bazi dnevnog menija. Za cijelo vrijeme boravka u hotelu potruditi ćemo se da u restoranu imate svoj određen stol kako bi i u ovom dijelu maksimalno izbjegli Vaš kontakt s drugim gostima. Svi stolovi su raspoređeni tako da poštuju upute i smjernice nadležnih tijela te su udaljeni propisanom mjerom od 1,5 metar. Servisno osoblje zaduženo za Vas tijekom boravka dodatno će Vam u slučaju potrebe pojasniti planirani postupak, te će Vas osobno prvi put otpratiti do Vašeg stola.

  • Koje higijenske mjere poduzima hotel Plaža Duće u restoranskom dijelu?

Naš plan pridržavanja mjera za restorane uključuje trenutačne smjernice i preporuke nadležnih tijela. Sve se upute, uključujući redovitu osobnu higijenu, strogo provjeravaju.

Površine i predmeti kojima se služe gosti i osoblje čiste se i dezinficiraju nakon svakog korištenja.

Svi zaposlenici pridržavaju se svih uputa WHO i hrvatskih epidemioloških službi.

  • Može li se korona virus prenijeti putem hrane ili pića?

Nije dokazano da se virus Covid-19 prenosi putem hrane, ali je teoretski moguć. Naš hotel je iz tog razloga uz već postojeće europske higijenske propise HACCP-a koji pružaju visok stupanj sigurnosti pri rukovanju hranom, poduzeo dodatne mjere predostrožnosti za preradu hrane koje nadilaze dosad uobičajene visoke HACCP standarde.

  • Što će se dogoditi ako se tijekom boravka promijene ograničenja putovanja?

Hotel ne može preuzeti nikakvu odgovornost ili ponuditi jamstvo u vezi s time. Molimo vas da provjerite uvjete svog putnog osiguranja s obzirom na pravila otkazivanja, mogućnosti promjene rezervacije u kratkom roku i putno zdravstveno osiguranje.

  • Hoće li se pri dolasku u Vaš hotel provjeriti moje zdravstveno stanje?

Za Hrvatsku, prema donesenim propisima, nije potrebna provjera zdravstvenog stanja prilikom dolaska u hotel. U slučaju da osjetite simptome bolesti tijekom boravka u hotelu, dužni ste ostati u svojoj sobi te kontaktirati odgovornu osobu na recepciji koja će Vas uputiti u daljnji postupak.

  • Mogu li se koristiti liftovi?

Korištenje liftova je dopušteno u skladu sa smjernicama i preporukama nadležnih državnih tijela. Kako bi se poštovala mjera socijalne distance od 1,5 metar, lift može koristiti samo jedna osoba, izuzev obitelji i skupina koje zajedno borave u hotelu.

  • Postoje li određena pravila za korištenje wellnessa?

U svrhu sprječavanja širenja infekcije Covid-19 virusa, prilagodili smo korištenje wellnessa sukladno preporukama. Kako bi se poštovala mjera socijalne distance od 1,5 metar u wellnessu istovremeno može biti 10 osoba, izuzev obitelji i skupina koje zajedno borave u hotelu. Sve vrste usluga su dostupne za korištenje, izuzev turske kupelji.

  • S obzirom na situaciju nudi li hotel mogućnost korištenja ležaljki?

Hotel nudi mogućnost korištenja ležaljki kraj bazena i na plaži. Kako bi spriječili moguću zarazu korona virusom sve ležaljke nakon korištenja biti će dezinficirane i označene oznakom „dezinficirano“. Sve ležaljke su raspoređene tako da poštuju upute i smjernice nadležnih tijela te su udaljene propisanom mjerom od 1,5 metar.

  • Nudite li uslugu nošenja prtljage?

Zbog povećanih mjera zaštite i sigurnosti, nismo u mogućnosti ponuditi i organizirati uslugu nošenja prtljage do Vaše sobe.

 

 

Kontakt Hotel Omiš

 


 

Trg kralja Tomislava 6
21310 Omiš
Hrvatska
Telefon: + 385 21 755 260
E-mail: sales@hotelplaza.hr

 

Kontakt Hotel Duće

 


 

Luka III, Poljička cesta 79, Duće
21315 Dugi Rat
Hrvatska
Telefon: +385 21 783 350
E-mail: salesduce@hotelplaza.hr

 

Hotel Plaža | Covid-19