EKSKLUZIVNI HOTELI SA 4 ZVJEZDICE

Covid-19

Hrvatska – Jedna od najsigurnijih zemalja na svijetu

Mnogi putnici prilikom planiranja odmora kao prioritet odabira uzimaju u obzir sigurnost destinacije, stoga nam je zadovoljstvo objaviti da je Hrvatska u 2021. godini odabrana turistička destinacija ECTAA-e (Europsko udruženje putničkih agencija i turoperatora).

Status „Preferred Destination“ ili „Odabrane destinacije“ znači da je Hrvatska predstavljena kao sigurna i atraktivna destinacija pred čak 70 tisuća putničkih agencija i turoperatora diljem Europe.

Osim sigurne zdravstvene situacije, Hrvatska je prema Globalnom mirovnom indeksu rangirana u top 30 najsigurnijih zemalja svijeta. Globalni indeks mira rangira države prema 23 kriterija razvrstana u tri kategorije: opća sigurnost, militarizacija i međunarodni sporovi.

Otkrijte Hrvatsku kao sigurnu destinaciju bogate povijesti te kvalitetne i atraktivne ponude.

Omiš-prirodom očuvajmo zdravlje

Omiš je grad smješten na jedinstvenom spoju rijeke Cetine, Jadranskog mora, okružen impozantnim planinama. Kao što su pokazala brojna istraživanja, vrijeme provedeno u prirodi dobro je za naše zdravlje. Svojom lokacijom, bogatstvom prirode i umjerenom klimom Omiš kao destinacija omogućuje svim posjetiteljima blagodat uživanja u svježem i čistom zraku, uz niz aktivnosti koje pomažu u održavanju zdravlja tijela i duha.

Zdravlje i higijena u hotelima Plaža

Dobrobit, sigurnost i zdravlje naših gostiju i zaposlenika glavni su prioriteti naših hotela, s toga smo osigurali najviše standarde kvalitete zdravlja i higijene razvijene u skladu sa smjernicama globalnih i lokalnih javnih zdravstvenih tijela.

Svi naši zaposlenici dobivaju stalne upute te koriste svu propisanu zaštitnu opremu.

Usluga hrane i pića prilagođena je sukladno preporukama i HACCP standardu dok su antibakterijska i antivirusna sredstva za dezinfekciju ruku smještena po cijelom hotelu kako bi našim gostima osigurali jednostavnu upotrebu zajedno sa smjernicama pravilnog ponašanja i mjera zaštite.

Više detalja o procesu čišćenja i održavanja higijene potražite  ovdje

Trenutna situacija globalne pandemije iziskuje maksimalnu fleksibilnost. Svjesni smo svih izazova prilikom organiziranja putovanja no naš je cilj omogućiti Vam bezbrižno planiranje odmora.

Sukladno tome, prilagodili smo našu otkaznu politiku:

  • U slučaju da Vaša ili hrvatska državna ograničenja budu vrijedila u vrijeme Vašeg zakazanog dolaska omogućiti ćemo besplatno otkazivanje do 24 sata prije dolaska
  • U slučaju državne odluke o samoizolaciji prilikom povratka u matičnu državu, tijekom Vašeg boravka, Hotel će odobriti besplatno prijevremeno skraćivanje boravka.
  • Gostima koji su rezervirali i koji će rezervirati putem online putničkih agencija ili ostalih posrednika preporučamo da se informiraju za uvjete otkazivanja sa svojim pružateljem usluga. Hotel ne odgovara za otkaznu politiku svojih partnera.
  • Za goste koji imaju rezervacije bez prava izmjene ili storniranja s dolaskom, hotel ne odobrava povrat uplaćenih sredstava već odobrava vaučere u punoj vrijednosti uplaćenog iznosa koji se mogu iskoristiti do kraja godine. Za eventualni puni povrat molimo Vas da se obratite Vašem putnom osiguranju.

OPĆENITE INFORMACIJE

Gdje se mogu testirati na Covid-19 prilikom boravka u vašim hotelima?

Na Covid-19 možete se testirati u našim hotelima brzim antigenskim ili PCR testom.

Cijena brzog antigenskog testa iznosi 150,00KN .

Cijena PCR testa iznosi 520,00KN

*** cijene u privatnim kliknama mogu se razlikovati. Prosječne cijene PCR testa iznose između 600-900kn

Naše osoblje stoji na raspolaganju za sva pitanja i pomoć prilikom rezervacija termina za testiranje.

Jesu li vaši zaposlenici primili cjepivo protiv Covid-19 virusa?

U našim hotelima Plaža poduzimamo odgovorne radnje kako bismo zaustavili širenje virusa Covid 19 i zaštitili svoje zaposlenike i sve naše goste. Svjesni odgovornosti za svoje zdravlje i sigurnosti okoline više od 70% naših zaposlenika primilo je cjepivo protiv Covid-a 19.

Proces prijave – check in

Check in se odvija na recepciji, koja goste i osoblje za prijem štiti prozirnim zidom od pleksiglasa. Kartice za sobu se dezinficiraju nakon svakog kontakta. Prije ulaska u hotel pripremite svoje dokumente ili kopiju dokumenta koju ćete dati na uvid recepcionaru, kako bi skratili vrijeme zadržavanja na recepciji. Prilikom prijave, naš tim odmah će Vas upoznati sa svim propisima te ćete prilikom prijave dobiti opće smjernice ponašanja unutar hotela koja su prilagođena na način da bez obzira na situaciju provedete nezaboravan odmor u našem hotelu. U slučaju dodatnih pitanja naš tim će Vam biti na raspolaganju.

Proces odjave-check out?

Za vrijeme trajanja virusa Covid-19 svim gostima preporučamo da unaprijed podmire svoj račun (1 dan/par sati prije) kako bi se izbjeglo zadržavanje na recepciji. Ukoliko želite beskontaktnu odjavu, uveli smo fast check out proceduru, na način da se gostu večer prije dostavi račun u sobi s letkom za ispunu podataka kreditne kartice, nakon što gost ispuni podatke, s računa mu se skida naplaćeni iznos.

S obzirom na situaciju s korona virusom, trebam li ponijeti još nešto sa sobom osim uobičajene putne prtljage?

Preporučamo da sa sobom ponesite svoje zaštitne maske. U slučaju potrebe na recepciji možete zatražiti jednokratnu zaštitnu masku. Od ostalih stvari preporučamo da sa sobom ponesete osnovne medicinske male potrepštine. Molimo Vas da ne koristite vaša dezinfekcijska sredstva za površine, kako ne bi umanjili učinak naših profesionalnih sredstava.

Hoće li hotel imati na raspolaganju zaštitne maske za usta i nos?

Hotel će imati na raspolaganju jednokratne zaštitne maske, koje na upit možete zatražiti na recepciji.

Gdje mogu potražiti liječničku pomoć ako imam simptome?

Hotel surađuje s odgovarajućim zdravstvenim tijelima. U samom su hotelu nadležni zaposlenici upoznati s procesima postupanja u slučaju sumnje na simptome te osiguravaju da svaki potencijalno zaraženi gost odmah primi medicinsku pomoć te da se izolira od ostalih gostiju i zaposlenika hotela. Pripremili smo najvažnije kontakte obližnjih ljekarni, epidemiologa i hitne pomoći, koji će Vam biti na raspolaganju u što kraćem vremenu u slučaju potrebe.

Mogu li platiti gotovinom u hotelu?

Plaćanje u gotovini je moguće, ali dajemo prednost plaćanju karticom.

Na što moram obratiti pozornost ukoliko putujem s više osoba?

Mjera socijalne distance primjenjuju se i u hotelu, tj. treba se pridržavati mjere socijalne udaljenosti od 2 metra od gostiju koji nisu dio vaše obitelji/partnera ili prijatelja s kojim putujete, odnosno boravite u hotelu.

Kako mogu dobiti informacije od zaposlenika bez odlaska na recepciju?

Naš tim na recepciji također je dostupan za informacije i savjete putem telefona, Whatsapp-a ili e-maila guestrelation@hotelplaza.hr Unatoč trenutačnoj situaciji svakako nam je cilj da dobijete najbolju moguću uslugu i naš tim će Vam uvijek biti na raspolaganju.

Programi i aktivnosti u hotelu i u destinaciji?

Prilikom odvijanja aktivnosti, izleta i sl. djelomično ovisimo o partnerima za suradnju. Aktivnosti koje provodi sam hotel odvijaju se kad je moguće pridržavanje sigurnosnih mjera.

Mjere i sigurnost u hotelskim restoranima?

Naš plan pridržavanja mjera za restorane uključuje trenutačne smjernice i preporuke nadležnih tijela. Sve se upute, uključujući redovitu osobnu higijenu, strogo provjeravaju. Površine i predmeti kojima se služe gosti i osoblje čiste se i dezinficiraju nakon svakog korištenja. Svi zaposlenici pridržavaju se svih uputa WHO i hrvatskih epidemioloških službi. Kako bismo učinkovito zajamčili regulaciju minimalne udaljenosti, umjesto standardnog buffet načina posluživanja, doručak, ručak i večeru poslužujemo a la carte na bazi dnevnog menija. Svi stolovi su raspoređeni tako da poštuju upute i smjernice nadležnih tijela. Servisno osoblje zaduženo za Vas tijekom boravka Vam stoji na raspolaganju za sve dodatne informacije.

Što će se dogoditi ako se tijekom boravka promijene ograničenja putovanja?

Hotel ne može preuzeti nikakvu odgovornost ili ponuditi jamstvo u vezi s time. Molimo vas da provjerite uvjete svog putnog osiguranja s obzirom na pravila otkazivanja, mogućnosti promjene rezervacije u kratkom roku i putno zdravstveno osiguranje.

Mogu li se koristiti liftovi?

Korištenje liftova je dopušteno u skladu sa smjernicama i preporukama nadležnih državnih tijela.

Postoje li određena pravila za korištenje wellnessa?

U svrhu sprječavanja širenja infekcije Covid-19 virusa, prilagodili smo korištenje wellnessa sukladno preporukama. Kako bi se poštovala mjera socijalne distance od 2 metra u wellnessu istovremeno može biti određen broj osoba, izuzev obitelji i skupina koje zajedno borave u hotelu, što je naznačeno oznakama unutar wellnessa. Sve vrste usluga su dostupne za korištenje, izuzev turske kupelji.

S obzirom na situaciju nudi li hotel mogućnost korištenja ležaljki?

Hotel nudi mogućnost korištenja ležaljki kraj bazena i na plaži. Kako bi spriječili moguću zarazu korona virusom sve ležaljke nakon korištenja su dezinficirane te su udaljene propisanom mjerom.